Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

a day left!!..last call..


da lme x mnapak kt sni.. tetbe rndu nk mnaip lak kn..ha3..so,many story yg happen in my life yg x smpt nk tulis dsini..aku juz akn rgkaskn pristiwa2 n aktvt2 yg i did wit my fmly..last wednesday me n my fmly went 2 karok la pe lg kn..amik pakej dnner mlalak kt redbox pavi dr kol 8 smpi 12..gle pnat smpi xde sore..dnner kt stu tbaek wok..ye r da hentam kteorg bill smpi rm300++ kn..kalo x sdap xtau r pe nk ckp..

d next day lak g pavi n jln2 bb ngn adx sy..ha3..buhsan dok uma kn..lgpn dis is a last call 4 me 2 go 4 shopink...smpat la mmbeli blah d MNG..ha3.. 1 of my fav boutique..n aku smbut nw year kt uma je..gle rmai yg mlepak kt bb nk clbrate nw year..aku sory r nk b'asak2 ngn org rmai ni..hu3..

but d most happiest thing happened 2 my life..aku d lamar mmat ksygn mnjadi buah atinye..nme die rhsia ye..hu3..so,i would say 01.01.2010 is d luckiest day 4 me..pndi plih date ek..ha3..hrp2 taun bru ni mmberi 1 rahmat pd aku n kwn2 yg len..fmly aku dmurahkn rzki..dberi 1000 knanagan mnis n kjayaan yg mlimpah2..AMINNN...

No comments:

Post a Comment