Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

adikku...ZYMA


hoho...arini ari sgt mmenatkn..mlyan kerenah adk yg gile2..
bese la,org ngh mngalami krisi rumahtgga kn..hua3
mcm2 bnde merepek die suro aku wt..
firstly, kne dgr luahan ati die..lyn die mlelehkn airmata buaya sume..
then aku pn bg la nsht2 yg terlintas dek akal ni kn..
bkn pe,xnk la tgk adk aku down spjg ari..x comel..

secondly,die suro wt ice blended utk die..
ok..ni mcm pelik la jgk..xpnah2 nk wt ice blended sndri kn..
aku pn tgk kt dapur, ok..pati oren de(bkn pati limau purut ye,ni yg utk bncuh air k)
bkak peti ais amik ais then blend..
opsss..x sgke la jd!ha3..

look tempting ryte..mule2 wt orange..then adik nk grape lak..ley wt biz seyh psni..airy ryan,nnt i wt utk u k..hee

thirdly,yg ni pelik!
aku g lua uma nk bg kucing mkn then da siap tu aku klua lg,die tnye.."nk g ne kak?"
aku jwb "nk angkt jemuran"..(cehh2..pdahal ckp nk angkt kain je kn) hu3
pastu tetbe minah ni.."kak,nk stat engine kete ley?nk dok dlm kete"
dlm ati aku "whatt??xde kje la dak ni"
tp,bg gk la kn..nnt merngek cm baby lak..hu3
ale2..die pggl aku msok dlm kete..aku pn layan muzik die pasang
pergghh..kalo pasang slow2 xpe..ni da mcm nk bg 1 lorong dgr la..
adik2...layan je la kegilaan ko arini kn..

p/s:counting days ..


No comments:

Post a Comment