Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

gembira tidak terkira


alhamdulillah minggu ni minggu yg bahagia buat aku,..
slps dpt result yg agk mmbanggakn,arini aku dpt keje..yeayy!!..
byk bnde aku blaja dlm proses nak mncari kje ni..
blaja wt resume yg lengkap,blaja g interview,blaja jln2 pusing cheras ..ye r t mne tau kne drive sendri g kje..
xkn nk harapkn babah anta aku ari2 ryte..
so,starting 1st june,aku akn mule kje sbg assisstant accountant di evergreen adventure sdn bhd..
tu pn perkara yg mmbahagiakn gk tu..
ari pertama kje jatuh pd hari lahir aku yg ke..???tettt..
ha3..nk rahsia sgt nok..x kuasa nyah!
kalo nk tau,dua kli ok aku g interview kt office ni..
smlm kne interview ngn mnager mane ntah, tp arini pn kne dtg gk sbb nk jmpe accountant die..
agk cun la dis chinese lady..agk frenly tp xta la kalo tetbe garang nk mmpos bile tyme da klje t..
harap2 la x kn..
ok la dpt kje ni,ley cari pngalaman,tmbh ilmu pengetahuan..
wish me luck ya!
smoga aku dpt wt kje yg agk berlamabak tu..
rasenye mau aku kurus lg..
dgr miss michelle tu explain td pn da agk mmeningkn..
tp bese la..ni la bru btol2 suasana bekerja kn..
byk keje,byk cabaran..
i can do it!

No comments:

Post a Comment