Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

terkenang la pulak..

23 JUN

Makin ari makin ceria nampaknye bekerja disini.kadang2 tension bese la kn.de gk la skali skala mencarut.da la aku ni mmg jenis yg kurang nk carut2 ni.so,bile da TER tu mngucap panjang weyh..HAHA.pagi2je lagi aku da bz kesana,kemari..ke hulu,ke hilir..sume pasal cheque dr Thailand n Singapore yg perlukan signature boss.phewhh takut jgk la nk bersemuka ngn dorg especially bini boss.da la mase aku g blik die tu die ngh angin ngn sorg supplier dr Bangladesh ni.wohoo..nasib aku x kena tempias.n arini first day sy pakai uniform..HAHA.cm klaka pn de gk.size S ni mmg betol2 ikut bentuk badan aku. Ngam ngam org kata..HUHU.

Then,bila da beruniform ni tetbe la plak teringat zaman skola dulu.tyme tadika pkai skirt.comel je.rambut ikat dua mcm ekor kuda ..HAHA.n bole plak,mse kecik kn..bodo lg..kawan2 yg nek satu van ngn aku potong rambut aku.budak llaki plak tu.nk kata dengki ngn rambut I mmg x la kn.tp xtau la.nakal sgt.habis mak aku ngamuk n mara2 bdk tu.PADAN MUKA HANG!

Skola rndah plak darjah satu n darjah dua pkai skirt la tp bila darjah 3-6 kne pkai baju kurung siap ngan tudung skali.sbb jadi pengawas skola.tp bju pengawas pnm akin nek darjah ,makin up stye nye.dr kemja bese,ber-tie,ber-vest..cara pakai tudung pn berstyle..HAHA.

Nek skola menengah plak,tingkatan 1-3 pakai baju pelajar bese la tp bile tgkatan 4-5 aklu jd pengawas.so tuka la uniform biru tu kn.jkd plak penyelia tingkatan 3.so,bile d mmjlis formal or ari isnin tu dapat la pakai blazer..HAHA.mmg ske sgt..cara kteorg pkai tudung pn ln skit..bkn masukkn tudung dalam baju tau tp ikat tdng kt lua..

Hurm..best je tyme skola..dpt pkai bju KRS yg menghijau spt daun tu. Rindu nyeeee..

No comments:

Post a Comment