Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

entry combo..

25 JUN – 11.59AM

Aktiviti yg ditunggu2 rupenye adalah GOTONG-ROYONG..huh..penat tau i.pagi2 da kena exercise bagai.siap wt stretching lagi.konon2 nye takut kalo de sespe yg bakal tercedera dek bergotong royong tu..HAHA.macan2..klaka tol la.kiteorg dibahagikan ikut kumpulan.n syukur aku x kena cuci tandas.aku grup ngn miss ambi n miss pang.haa..satu Malaysia sgt kan!melayu,cina n india satu grup.grup kiteorang ni lak ditugaskan utk bersihkn tgga utama.dr tingkat bawah smpi la ke stor.smpi tempat letak kasut pn kena bersihkn.phewhh…berpeluh mak! Tp de satu je la x best org Malaysia ni,da perah tenaga buang lemak,buang kolestrol..p tambah blek.da gotong royong,bg lak makan nasi lmak n air milo.yg kak muru dr dept aku lak,siap masak tosai lagi..TERBAEK kan!..but seronok la de aktiviti2 mcm ni.but bile da abis aktiviti,masok ofis,smua wt muke mengantok.da mkn kenyang kn.mls la nk wt keje.itulah lumrah manusia.so,lg 1 jam..harap jln x jam.nk blek cepat then tido..

p/s:you’re too good to flirt


27 JUN

Huh..harini rase mcm secretary pn de,cm PA pn de.arahan boss punye pasal so kena la buat kn.asyik kena wt surat rasmi n kena Photostat bagai sbb co ni nk apply loan n nk extend mase utk filing annual return.so,kena la sediakn mcm2 document utk anta kt bank n wt surat ke Suruhanjaya Syarikat Malaysia utk extend mase tu.pnat sy..n arini auditor co ni dtg lg.wahh,rase cm best je kalo aku dpt jd cm dorg.tp plssssss,xnk audit EASB..sbb account die RUMIT SGT! Mau botak kepala nk cri audit evidence n wt audit procedure..pengsan pengsan..auditor pompuan sorg ni cute je..da la bau wangi..oh oh I adore you miss..wanna be like you!tp klaka tau..mase 1st tyme die dtg aritu,die nk mintak aku tlg Photostat n bole lak die bantai ckp cina.hoho..do I look like Chinese?tp mgkin betul la tebakan aku tu.sbb mase awl2 msok sini sume dok tye aku chinse or malay..eh eh..mak sy mybe la tol nmpk cm Chinese.sbb kuat lg darah cina tu kot.tp saya???mmg lain sgt la kn.darah campur..ala2 chinese ½ ,ala2 mamak ½ ..HAHAHA…so,x bpe putih,x bape gelap.sweet sweet je..AGAGAGA.(perasan la ko minah! :D)..kalo aku n auditor ni berkomunikasi mmg mcm ayam ngn itik.sbb die ni nk kata pndai ckp English pn x,ckp malay pn hampeh..so,kami rojakkn la bahasa..HAHA.supaya dua2 pihak mngerti.(ayt nk cm lirik lagu sgt kn..weee)..tanam azam nk jd chartered accountant.da amik byk alamat chartered acc dr file EASB..sng nk wt practical tyme degree t..HAHA J





No comments:

Post a Comment