Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

ko da besar tqa..

wlaupun da usia 21 tahun tp aku stil ley dikatakn sgt kebudak2an..
sgt mnja,sgt cpt beremosi..mcm2 la..
kesian kn ngn org2 disekeliling aku.
kalo dorg lari dr aku pn,aku x slhkn dorg.sbb aku mmg sgt x berguna n sgt suke mnyusahkn n mnyakitkn ati org..
haihh..emo lak kt sini,mlm2 ni kn.
tp nk wt cmne.ni diri aku.kalo nk ubah,mgkin mkn mase.

n arini pn aku da melukakn ati seseorg.
pada mulanya,ati ni yg rse terluka.tp last2 aku yg melukai.
mgkin aku yg x memahami keadaan n situasi.
maaf kpd yg bkenaan.sy tau awk akn bace ni.
takut lg da nk berkata,takut tersilap atur bicara.
maaf sbb terlalu mahukn perhatian.
maaf kalo de tertuduh yg melulu.
maaf utk segalanya.
aku akn lbey mngerti,aku akn lbey memahami,aku akn cube memuhasabahkn dri..

p/s:S.O.R.R.Y

No comments:

Post a Comment