Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring :)

Followers

16JUL-34 hari lg

Yeayyy!!!! Sabtu!!!…..tp…..keje..huh!bosan btol la.jam tu nk berputar ke pukul 1 punye la ssh.nk kate kje byk sgt sabtu nix de la tp xtau la nape EASB n ink gk beroperasi hjung mggu ni.n td wakil dr OCBC dtg utk wt presentation on loan yg dorg de twrkn.n de la cte psl salary account scheme.abis kecoh satu conference ckp HONG LEONG BANK.ye la,gaji kn masok kt bank tu.n tetbe Ambi,HR head wt pngumuman yg starting august,gaji kteorg akn disalurkn ke account OCBC…WHAT??!! Nk tuka bank pulak?adoi..baru je sebulan gaji aku masuk kt HLBB.da nk kena tuka bank.payah betol la.nasib uruskn wt kad atm tu kt ofis jgk.kalo x,mmg mls siot.kj kjp je tp mcm2 plak nk kne tuka la pe la.

N ya..harini sgt la mngantok.kalo dpt tido ni mmg best .kalo dpt mlepak uma kak emy pn terbaek jgk.anak2 kecil 3org tu da sbuk calling2 suro dtg uma dorg.nk mmbuli aku n adik la tu.sory la eyh..akk nk g uma korg nk tgk si baby ezara je.n nk tgk astro first..cite skali lagi..huhu..lisa n sam,wait for me!!

15 JUL-35 HARI LG

Pagi yg sejuk arini.mmg sgt malas la nk bangun g keje kan.bangun pn agk lewat je.tepat kol 8 gerak g keje.disebabkn sy anak kesayangan,even de kete sndri pn,babah jgk yg anta g kje..huhu.mula2 tu ujan rintik2 je.da semakin hampIr ngn ofis makin lebat plak.abah pdg muke aku,aku pndg muke abAh..ketebalan ujan tu x menentu.kt kawasn sini ujan rintik,kt kawasan len lak ujan lebat.last2 da smpi dpan ofis,abah tros masok smpi dlm,kt bwh porch..mmg terbaek la!abah kalo bwk si kancil tu,mmg mcm cowboy.berdesup sane,berdesup sini…hoho.n arini aku mkn sgt banyak!da la bwk bekal nasi+lauk.pastu

Order lg mcd delivery,..ni sume sebabhasutan rakan2 sepejabat..cewahh..padahal nafsu sendiri yg x ret ink kawal..hahahaha..ohh yea…aritu aku da countdown ari bekerja d EASB kn..slah la kiraan tu.terlupa pulak yg ari ahad cuti..hahah.biasa la manusia kn.bole wt silap.so,setelah dikira2 semula,sebenarnye tggal lg 35 ari..HUHUHUHU..syok banget!cepat2 la merdeka..

N td bryan,si mamat sabah ni nk laminate.so,kebetulan laminating machine,photocopy machine n binding machine kt blakang aku..n bermacam2 size envelope pn de kt blkg tmpt dduk aku ni.so,mmg ramai la yg akn mnyinggah n menumpang segala harta bende kt meja aku ni.so,sambil die sibuk2 nk laminate tu,tetbe die bkak mulut..selama ni kalo dtg dept aku,die senyum, je.arini terlebih ramah la plak kn.then die tnye,(ngn loghat sabahnye)

B:eyh,sape name ko?lupa la ..huhu

A:siti..

B:oh ya..siti nurhaliza.so,ko kje sini or praktikal?

A:keje la..

B:owww..ingt prakltikal.so amcm?tension x keje sini?

A:hurmm..sikit la,,

B:lom lg tu.nnt lg tension..hehe..xde la.

Hurmmmm…even itu hnye joke bodoh die tp its d truth!n actually bryan,tension sesangat keje kt sini..tp cover je td .mls la nk ngaku kt dpan ko sbb ko hnsem(pergghhh..xde kne mngena)..huhuhuhu.

Jadi,kesimpulannye,sape yg bakal gnti tmpt aku nnt,sure la akn rase cm nk pengsan jp sbb walaupun position kje len tp ttap kne wt sume kje.account kje utama tp admin pn aku sapu,PA pn aku sapu…ALL IN 1!

14JUL – lagi 36 hari

Hoho..harini dept aku ni cm sgt sunyi..de 2org kje half day je arini.patu miss michelle lak kol 3 kua g BANK NEGARA..so,merdka jp..huhu..lagi merdeka bile “si sang harimau”,COO kt sini xde dalam office.kalo x tu,nk borak skit pn x bole..smpai PA die pn die turun kn pgkat weyh.haa ganas x ganas la kn.

Kesian la bdk tu melalak2.tp nk salahkn boss pn xley jgk kn.kalo da si ank buah tu sendiri x reti jage disiplin n etika tyme kerja.so,jgn jd seperti si hamba Allah ini ye kawan2.so,td..head dept sy yg bek ati ni,walaupun da penat2 g bank,blek je dr situ siap bawak blek mknn petang utk kteorg..huhu..tau2 je kami2 kt ofis dlm cm mulut buaya..lapar weyh dok ofis ..da la sejuk…


No comments:

Post a Comment